אילו כלים לניהול המבנה שלכם יש לחברת אחזקה?

ניהול ותחזוקת מבנים הם כבר לא עסק למתנדבים. כשבנייני מגורים הפכו לרבי קומות ומרובי דיירים, כשהסטנדרטים של בניה וניקיון גם הם עלו, נכנסו לתמונה חברות אחזקת מבנים מקצועיות. אילו כלים לניהול המבנה שלכם יש להן? אתם מוזמנים לקרוא כעת.

כיצד מתבצע ניהול בניין

ניהול שוטף של בניין הוא עניין מאתגר למדי. זהו שירות עליו משלמים הדיירים תשלום חודשי ומקבלים בתמורה תחזוקה שוטפת מחברה המתמחה בכך. במסגרת ניהול ואחזקת מבנים דואגת חברת האחזקות לכל האלמנטים המשותפים של הבניין. ביניהם, גנן מקצועי ופיקוח על עבודתו, תחזוקת המעליות על ידי חברה חיצונית, ביצוע תיקונים שוטפים ועוד.


בניינים זקוקים להרבה תחזוקה באופן שוטף. מערכות מתקדמות שיש לדאוג להן, דיירים רבים שיש לנהל מולם תקשורת, גביית כספים, תיאום עם בעלי מקצוע, הכל יותר מורכב. חברת אחזקה אחראית על ניהול המבנה ועל תחזוקתו באופן שוטף ומעניקה מעטפת שירותים מלאה.


אחזקת הבניין כוללת את הניהול השוטף, ניקיון בשטחים משותפים של הבניין, כולל שטחים חיצוניים ואחזקה באמצעות קבלני משנה. חברת הניהול מציעה מגוון שירותים, כולל שירותי אינסטלציה, שירותי גינון וניקיון, טיפול בכל נושאי החשמל, תחזוקת מערכות לגילוי וכיבוי אש ומעליות.


כמו-כן, חברות אחראיות לעקוב אחר התשלומים השוטפים של הבניין, כגון חשבונות מים וחשמל, ולטפל בבעיות משתנות ולא צפויות כגון, סתימת ביוב, פיצוץ בצנרת ובעיית מזיקים.

כלים לניהול המבנה שלכם

אילו שירותים ניתנים על ידי חברת אחזקה?


שירותי ניקיון
השטחים הציבוריים של בניין משותף שייכים לכולם ויש לשמור עליהם נקיים. זהו אחד מהשירותים המרכזיים הניתנים על ידי חברת אחזקות. החברה תדאג לכל הקשור בניקיון הבניין, בפנים וגם בחוץ. הניקיון מתבצע בהתאם לתוכנית עבודה מסודרת ומפורטת ובהתאם לצרכי הבניין.


שירתי לובי ושמירה
בחלק מהבניינים יש צורך בשמירה ובנוכחות קבועה בלובי, ואלו מסופקות על-ידי חברת הניהול.


גינון
גנן מקצועי אשר נשכר על ידי חברת הניהול מתחזק באופן קבוע את הגינה בכניסת הבניין, מחליף צמחים בעת הצורך ועושה את כל הנדרש כדי שהגינה תהיה מטופחת ויפה בכל עונות השנה.
השטחים החיצוניים מוסיפים המון לחוויית המגורים ולאווירה הכללית של הבניין. גנן מטעם חברת הניהול דואג לכל הטיפוח של השטחים החיצוניים, מקפיד לגיזום שיחים ועצים ועל מראה מטופח ומרשים.


תחזוקה שוטפת
חברות הניהול מעמידות לרשות הדיירים איש תחזוקה קבוע מטעמה, אשר מכיר היטב את הבניין ואחראי על התחזוקה השוטפת שלו. הוא מכיר את כל התשתיות במבנה, מפקח על תפקודן ומזמין אנשי מקצוע בעת תקלות.


גביית כספים
ניהול נכס כולל את כל ההיבטים הפיננסיים. חברת הניהול גובה את הכסף מהדיירים ומטפלת בתשלומים שונים כגון חשבונות חשמל של הבניין.


עבודה מול בעלי מקצוע
חברות ניהול הן ספקיות עבודה גדולות לכן ביכולתן לעבוד מול בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ולזכות במבצעים ובמחירים אטרקטיביים. בין אם מדובר בחשמלאים, אינסטלטורים, אנשים מטעם חברת הגז או הכבלים, את כל התיאומים מול הגורמים השונים עושה חברת הניהול. זה כולל הגשת מכרזים והשוואה בין הצעות מחיר. בכל מקרה, רמת המקצועיות והשירות הנדרשת היא הגבוהה ביותר.


לדוגמא, תחזוקת מערכות חשמל חשובה לאין שיעור. חברת ניהול בניינים או ניהול משרדים עובדת עם חשמלאים מקצועיים שמבצעים בדיקות ועבודות תחזוקה באופן שוטף בבניין.


כך גם לגבי תחזוקת המעליות. השימוש במעליות חייב להיות אופטימאלי והמעליות חייבות להיות בטוחות לשימוש ותקינות. מעבר לשמירה על תחזוקתן השוטפת, נעשות במעליות בדיקות תקופתיות בזמנים קבועים בהתאם לתקנים הנדרשים.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן