מתי כדאי לקחת חברת ניהול נכסים?

חברת ניהול נכסים עונה בפועל על שני סוגי צרכים המשיקים זה לזה אך גם נבדלים אחד מהשני. היא מחליפה בפועל את ועד הבית ואת אחריותו על ניהול ותחזוקת המרחב הציבורי של הבניין. ובנוסף, חברות הניהול מאתרות במהירות שוכרים לדירות ולמשרדים בבניין ומטפלות בנושא השכירות. האינטרס במקרה זה הוא משותף. בניין אטרקטיבי המתוחזק ומתופעל היטב ימשוך אליו שוכרים בקלות.

מתי כדאי לשכור חברת ניהול נכסים? אתם מוזמנים לקרוא על כך כעת.

מתי מומלץ לשכור את שירותיה של חברת ניהול נכסים?

ועד בית היה בעבר סוג של שליחות. אנשים התנדבו למען הכלל ועסקו בכל מה שנדרש לתחזוקת הבניין המשותף. החל מגביית כספים וכלה בשכירת עובדים כגון גנן, מנקה ועוד. 

כיום הפך וועד הבית למטלה מכבידה שרוב אנשי הבניין אינם רוצים ליטול בה חלק. לרדוף אחרי דיירים, לתאם עם בעלי מקצוע מבלי לדעת באמת אם הם מתאימים או לא, להתמודד עם טענות ומענות. תודה, אבל לא. 

הזמנים השתנו, הבניינים שודרגו ונעשו צפופים יותר והניהול שלהם הוא הרבה יותר אינטנסיבי מאשר בעבר. אחריות על בניינים דורשת כיום לא מעט זמן והרבה ידע. 

במקרים של אילוצי זמן, או כשרחוקים מדי מהנכס, כשצריך להתמודד עם דיירים קשים או עם סכסוכים בבניין, כשהניהול הפיננסי הוא יותר מגביית כספים לוועד הבית, הפתרון היעיל ביותר הוא לשכור את שירותיה של חברת ניהול משרדים ונכסים.

חברת ניהול נכסים

היתרונות של חברת ניהול ואחזקות

מי שיש ברשותו דירה שהתפנתה והזמן העומד לרשותו אינו מאפשר לו לחפש דיירים חדשים, יעדיף לתת את הטיפול לחברה חיצונית. חברת ניהול נכסים יכולה להקדיש את כל הזמן הדרוש לניהול נכסים יעיל.

בין אם מדובר בשיווק דירות או משרדים פנויים, סינון דיירים או גביית דמי שכירות,  חברת הניהול משמשת כנציגת הבעלים ואף מבטיחה כי הנכס יתוחזק היטב, הדיירים יטופלו ובעיות יפתרו במהירות. 

חברת ניהול ואחזקת מבנים מספקת שירות טוב לדיירים על ידי תחזוקת הבניין באופן שוטף ובצורה אופטימאלית. בין היתר היא עורכת ביקורות תחזוקה למערכות הבניין על-פי תקנים נדרשים, גובה כספים ישירות מדיירי הבניין, מנפיקה דו"חות כספיים ואישורי תשלום ומעניקה שירותי גינון, ניקוי ותחזוקה כוללת של מערכות הבניין.

הבניין נקי ונעים, בטוח ומתוחזק ויש אוזן קשבת ומענה 24 שעות ביממה. מפקידים את כל הדאגות אצל גורם אחד ונהנים מכל השירותים הנדרשים לבניין.

אילו שירותים מספקות חברות ניהול נכסים?

הדיירים 

טיפול בדיירים עלול להיות נושא מלחיץ עם "כאב ראש" לא קטן. חברות ניהול מנוסות מנהלות תקשורת יעילה ועניינית עם הדירים, פותרות בעיות ביניהם ומבטיחות חוויית מגורים חיובית מבחינה חברתית.

תחזוקת הנכס

איתור ותיקון תקלות, בדיקת תקינות המערכות, הזמנת בעלי מקצוע ופיקוח על העבודות המתבצעות בבניין, כל אלו באחריותה של חברת הניהול. 

בעיות תחזוקה יכולות להתעורר כל העת והתמודדות מיידית איתן היא חשובה מאין כמותה. לחברות הניהול יש מאגר של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שיכולים לטפל במהירות בצרכי הבניין השונים, להפחית כך נזק מצטבר ועל הדרך גם למלא את שביעות רצון הדיירים ובעלי המשרדים. 

לסיכום

חברות ניהול נכסים נותנות מענה לבנייני יוקרה, מגדלי דירות, בנייני משרדים ומתחמי עסקים בנושאים של תחזוקת המבנים וניהול הנכסים בהם. חברת ניהול נכסים מייעלת את הפעולות הנדרשות לתחזוקת הבניין ומשפרת את שביעות רצון הדיירים.

באמצעות אנשי מקצוע מנוסים המטפלים בכל המורכבות הכרוכה בניהול נכסים, אפשר ליהנות משקט נפשי ומבניין מתוחזק, נקי ומזמין.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן