יותר יעילות פחות כאב ראש בניהול נכון של המבנה שלכם

חברות ניהול ואחזקת מבנים מספקות שירותים לבנייני מגורים משותפים, מגדלי יוקרה, בנייני משרדים ומתחמי עסקים. ניהול נכון של המבנה שלכם כולל תחזוקה שוטפת, תקצוב נכון של בעלי מקצוע ורמת שירות גבוהה. על היתרונות של חברות אחזקה אתם מוזמנים לקרוא כעת.


למה חברת ניהול?

ניהול בניין משותף זה הרבה "כאב ראש". לאורך השנים היה זה ועד הבית שחבריו התחלפו כל כמה שנים ונשא בעול. והעול הוא לא פשוט. צריך "לרדוף" אחרי דיירים שישלמו, לגבש החלטות לגבי כל המבנה, לקבל הצעות מחיר מבעלי מקצוע ועוד.


כדי לייעל את התהליך חיפשו במהלך הזמן אופציות חדשות וכך קמות חברות המספקות את השירות של ניהול ואחזקת מבנים. מדובר בחברות מקצועית לכל דבר שלוקחות על עצמן את התפקיד של ועד הבית ואחראיות לניהול ולתחזוקת הבניין.

הנה כמה מיתרונותיהן:

יעילות
מכיוון שזהו תחום עיסוקן של חברות אלו, הן מקדישות לניהול המבנים את עיקר זמנן. בנוסף, הן מחפשות כל העת דרכים לייעל תהליכים באופן מקצועי.


איכות חיים
לא צריך להיות כיום מגדל יוקרה כדי לזכות בבניין מתוחזק היטב, נקי ומטופח, עם גינה מלבלבת בכניסה. השירות זמין כיום לכל סוגי הבניינים, הדירים זוכים באיכות חיים ונהנים בכניסתם וביציאתם מהבניין.


מקצועיות
חברת אחזקה מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ומסתייעת בשירותיהם. כך הנכס מתוחזק היטב כל העת. וגם אם נתקעה המעלית, יש למי לפנות באופן מידי. חברות ניהול יודעות היטב את מי להעסיק ואיך להגיע לבעלי מקצוע מהשורה הראשונה ולקבל מהם מחירים משתלמים. הדיירים כולם מרוויחים מכך.


עלייה בערך הדירות
לובי מתוחזק היטב, שטחים ציבוריים נקיים, גינה פורחת ומטופחת, חלונות ורצפה מבריקים, כל אלו משדרגים את מעטפת הבניין ומעלים את ערך הדירות בו.


יחסים בין הדיירים
ישיבות וועד בית יכולות להיות קרקע פורייה למתחים וריבים. יחסים עכורים בין דיירים בבניין משותף עלולים להעיב על התקשורת ביניהם ועל האווירה הכללית בבניין. כל זה יכול להיחסך מהדיירים כשאחריות ניהול הבניין עוברת לחברה חיצונית.


גבייה ותשלומים
כאן אנו מגיעים אל הנושא הרגיש ביותר והפחות אהוב על וועד הבית. חברת ניהול מתמודדת עם הגבייה מהדיירים והתשלום לספקים והטיפול בעניינים כספיים נחסך מהם.

ניהול נכון של המבנה שלכם

במה מטפלת חברת אחזקות?

בנייני הדירות הפכו כיום למתחם גדול ורחב ידיים המשרת דיירים רבים, לעיתים משרדים ועסקים שונים, והטיפול בהם כרוך בלא מעט התנהלות מול גורמים חיצוניים. בין אם מדובר בניהול בניין או ניהול משרדים, יש לעבוד מול חברת ניקיון, חברת מעליות, חשמל ועוד.

הנה כמה מהגורמים הללו:

ביטוח
כל בניין צריך ביטוח צד ג' בתוקף. בניין הוא מקום דינאמי מאוד, עוברים בו הרבה אנשים ואם חס וחלילה מישהו מחליק על רצפה רטובה או נפגע ממשהו לא תקין, הביטוח מכסה את עלויות הטיפול בו.


חשמל
בבניינים יש מערכות חשמל רבות, כבלים עוברים לרוחבו לאורכו, ארונות חשמל נמצאים בכל קומה וכמובן המערכות האלו מפעילות את שערים, מעליות, דלתות ועוד. חברת הניהול אחראית להזמין חשמלאים מקצועיים כדי לטפל בתקלות שונות במערכות החשמל.


אחזקה
אחזקת המבנה קשורה לכל המערכות הקיימות בו, תאורה, צבע, תיקונים שונים, וכל מה ששייך לשטחים הציבוריים בבניין. חברות ניהול זמינות לרוב 24/7 כדי לטפל בסוגים שונים של בעיות ותקלות.


לסיכום, חברת ניהול ואחזקות מקצועית תאפשר לדיירים לישון בשקט בידיעה שכל המערכות בבניין מתוחזקות היטב, שהבניין נקי ומטופח והניהול השוטף נמצא בידיים טובות.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן