ניהול מגדלי משרדים

פרויקטים גדולים לרבות בנייני משרדים, מרכזים מסחריים ומגורים, מנוהלים לרוב על ידי חברות ניהול נכסים. מדוע? מאחר וכל סוגי המבנים (בעיקר מגדלי משרדים) הם עסק לכל דבר לכל העניין. כמו כן, עסק שמנוהל נכון, באופן יעיל, אחראי ומסודר, יהיה מבוקש ובכך יצליח למקסם את הפוטנציאל שלו ואף יניב יותר. רבים יודעים, ככל שהמבנה יותר גדול, ככל שהוא מכיל בתוכו יותר משרדים ואנשים, כך דרושה יותר השקעה בתפעול כלל מערכות הבניין, ובהתאם כך עולה דמי ניהולו. חברת נכסי גוסקוב בע”מ, מתמחה בניהול מקצועי ומקיף של בנייני משרדים. תוך כדי מתן מענה מהיר, אדיב ומקצועי העונה לצרכיהם השונים של עובדי המשרדים בבניין, על מנת ליצור סביבה בטוחה ונעימה שתיתן לכל הנוכחים בו, תחושה טובה ושקט נפשי בזמן העבודה.

ניהול מגדלי משרדים- מה הוא כולל?


חברת נכסי גוסקוב בע”מ, תשמח לעמוד לשירותכם עם שירות בעלי המקצוע מהשורה הראשונה, אשר מתפעלים ומטפלים נאמנה כבר שנים רבות במגוון מבנים, משרדים ובתי עסק. חברתנו מציעה ומספקת מעטפת שלמה של חבילות שירותי שירות לבחירתכם, ביניהם:

שירותי תחזוקה ואחזקה של כל מערכות המבנה- כולל את תחזקו השותף של המבנה כולל: תחזוקת חלקו הפנימי של המקום כמו המשרדים עצמם, הדירות, בתי העסק. כמו כן, תחזוקתו של המרחב הציבורי כמו הלובי, הכניסה, טיפול ותחזוקת המעליות, הגג, מערכות המים, מערכת כיבוי אש, מערכת החשמל והגנרטורים, מערכות האוורור, מערכות הביוב ועוד. כמו כן, נדאג לשירות אחזקה חיצונית כמו, גג הבניין, שימור והחזקה אסטטית של חזות הבניין, שיפוצים ותיקונים, גינון, הדברה, עיצוב נוף, ועוד. בקיצור- לכל תקלה או בעיה שתתעורר, אנחנו פה. נטפל בה מהירות ויעילות, בעזרת אנשי המקצוע אשר זו הכשרתם המקצועית.

שירותי משק בית ושירותי אבטחה- הכוללים שירותי ניקיון מקיף ואיכותי, אשר יבטיחו ויאפשרו לבניין להיות מקום נעים, מסודר ונקי בכל שעות היום. בניין נקי, בעיקר בניין משרדים המקבל לקוחות, הינו תנאי חשוב לעסקים מצליחים. בנוסף, נציע עבורכם שירותי אבטחה עם שמירה למקום.

הנהלת חשבונות וגבייה- תוכל ולבחור ולקחת את שירותינו המציע שיווק וניהול כל הנוגע לדמי שכירות וועד בית. הכול תוך שמירה מקצועית על דוחות מסודרים, בשקיפות מלאה.

ניהול פרויקטים כבר משלבי הבנייה- הצוות המקצועי שלנו מיומן בניהול נכסים בשלב הקמת הפרויקט. נציגנו מספקים גם שירותיי ייעוץ ליזם ובהמשך גם בשיווקו. המאפשרים להקים בניין יעיל וחסכוני מבחינת ההשקעה הכלכלית של בעל הנכס כמו גם עלות ההוצאות של הדיירים העתידיים.

ניהול מגדלי משרדים

דמי ניהול בניין משרדים


כאמור, ככל שבניין המשרדים גדול יותר, כך העבודה היא רבה יותר. דמי ניהול מגדלי משרדים, נקבע בהתאם לאופי השירות שתבחרו, בהתאם לגודל המבנה, בהתאם למצבו ועוד משתנים.

אנו, חברת נכסי גוסקוב, נשמח שתצרו עמנו קשר, על מנת שנוכל לקבוע עמכם פגישת ייעוץ ללא עלות, בה נוכל להרחיב ולספר לכם על כלל שירותינו ולתת לכם את חווית שירות יוצאת דופן.

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן