שירותי ניהול ואחזקה לעסקים

שירותי ניהול ואחזקה למשרדים ולבניינים

הלקוחות המשכירים את שירותיהם של נכסי גוסקוב בע”מ, נהנים משקט עסקי ונפשי לעסק שלהם ועוזרת להם למקסם את הרווחים ממנו באופן מקסימאלי. חברת נכסי גוסקוב בע”מ, רואה בכל נכס, בניין ומגדל עסק לכל דבר. כאשר ניהולו הנכון עומד בבסיס הצלחתו. רבים יודעים, בעיקר עסקים ומבני מגורים או משרדים גדולים, כמה חשוב לשכור את שירותה של חברה שתספק שירותי ניהול ואחזקה לעסקים, למשרד או לבניין, מאחר כששכל שהמבנה גדול יותר, ומרכז כמות גדולה יותר של אנשים כמו בעלי עסקים, דיירים ועוד, כך העבודה בו והאנרגיה הדרושה לשימורו עולה.

שירותי ניהול ואחזקה לעסקים- מהם כוללים?

חברת נכסי גוסקוב בע”מ תשמח לעמוד לשירותכם עם שירות מקצועי ואמין של בעלי המקצוע מהשורה הראשונה, אשר מתפעלים ומטפלים נאמנה כבר שנים רבות במגוון מבנים, משרדים ובתי עסק. מה אנחנו מציעים? חברתנו מספקת מעטפת שלמה של חבילות שירותי שירות לבחירתכם, ביניהם:

שירותי תחזוקה ואחזקה של כל מערכות המבנה- למשל: החזקתו הפנימית של המקום כמו המשרדים עצמם, הדירות, בתי העסק. כמו כן, תיחזוקו של המרחב הציבורי כמו הלובי, הכניסה, טיפול ותחזוקת המעליות, הגג, מערכות המים, מערכת כיבוי אש, מערכת החשמל והגנרטורים, מערכות האוורור, מערכות הביוב ועוד. כמו כן, נדאג לשירות אחזקה חיצונית כמו, גג הבניין, שימור והחזקה אסטטית של חזות הבניין, שיפוצים ותיקונים, גינון, הדברה, עיצוב נוף, ועוד. בקיצור- לכל תקלה או בעיה שתתעורר, אנחנו פה. נטפל בה מהירות ויעילות, בעזרת אנשי המקצוע שלנו, אשר זו הכשרתם המקצועית.

שירותי משק בית- הכוללים שירותי ניקיון מקיף ואיכותי, אשר תדאג למבנה שלכם להיות נקי ואסטטי בכל שעות היום, גם מפנים וגם מבחוץ.

שירותי אבטחה- נספק לכם שירותי אבטחה במידת הצורך.

הנהלת חשבונות וגבייה- תוכל ולבחור ולקחת את שירותינו המציע שיווק וניהול כל הנוגע לדמי שכירות וועד בית. הכול תוך שמירה מקצועית על דוחות מסודרים, בשקיפות מלאה.

ניהול פרויקטים כבר משלבי הבנייה- הצוות המקצועי שלנו מיומן בניהול נכסים בשלב הקמת הפרוייקט. נציגנו מספקים גם שירותיי ייעוץ ליזם ובהמשך גם בשיווקו. המאפשרים להקים בניין יעיל וחסכוני מבחינת ההשקעה הכלכלית של בעל הנכס כמו גם עלות ההוצאות של הדיירים העתידיים.

שירותי ניהול ואחזקה לעסקים

רוצים לשמוע עוד? מהרו ליצור עמנו קשר ונשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ!

נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ ללא עלות, על מנת שנוכל להתאים עבורכם את השירות שאתם צריכים ובכך להבטיח לעצמכם את ניהול הנכס האחראי, האמין והחסכוני והטוב ביותר!

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן