שירותי ניהול ואחזקת מבנים

שירותי ניהול ואחזקת מבנים – חברות ניהול בנייני משרדים

כל בעל נכס כמו בניין, מרכז קניות או מגדל גדול יודע, ככל שהמבנה יותר גדול ומכיל יותר משרדים,עסקים או דירות מגורים, כך העבודה בו וההוצאות עליו עולות. כיום בישראל, קיימים מספר רב של מגדלים ובעלי נכסים מכל הסוגים (בעלי מרכזי קניות, מבנה תעשייתי, מבנה משרדים ועוד), הניצבים בפני אתגר משמעותי הנוגע למימוש נכס הנדל”ן שבבעלותם, על מנת לשמור על ערך הנכס שלהם לאורך שנים ולהשיג תשואה גדולה לטווח הארוך. לשם השגת מטרה זאת, הדבר החשוב ביותר שצריך לדאוג לו, הוא שכירת שירותי ניהול ואחזקת מבנים. חברת נכסי גוסקוב בע”מ, מספקת שירותים מקיפים, הכוללים את כל מערך התחזוקה וניהול איכותי, מקצועי וחסכני, הנותן שקט לבעלי הנכסים והמשקיעים, במינימום מאמץ. בקיצור, ניהול שלנו- השקט שלכם!

שירותי ניהול ואחזקת מבנים

שירותי ניהול ואחזקת מבנים – רק אתנו!

מחפשים חברות ניהול ובנייני משרדים? חברת נכסי גוסקוב בע”מ מספקת שירותי ניהול ואחזקה, תשמח לעמוד לשירותכם עם שירות בעלי המקצוע מהשורה הראשונה, אשר מתפעלים ומטפלים נאמנה כבר שנים רבות במגוון מבנים, משרדים ובתי עסק. מה אנחנו מציעים? חברתנו מספקת מעטפת שלמה של חבילות שירותי שירות לבחירתכם, ביניהם: שירותי תחזוקה ואחזקה של כל מערכות המבנה, ניהול פרויקטים כבר משלבי הבנייה, שירותי משק בית הכוללים ניקיון מקיף, יעיל ואיכותי, של כל החלק הפנימי של המבנה כמו המשרדים, בתי העסק או הדירות עצמן וכך גם כל החלק החיצוני הכולל את השטחים הציבוריים של כלל האנשים העוברים בו (החצר החיצונית, החנייה, הכניסה, המעליות וכו’), באופן יום יומי ושותף. כמו כן, נדאג לשירותי הנדימן כמו החלפת מנורות, תליית מדפים, תמונות, תיקון חלקים שנשברו כמו ידיות, דלתות ועוד. בנוסף, אנו מציעים שירותי אבטחה וכמו כן, תוכל ולבחור ולקחת את שירותינו המציע שיווק וניהול כל הנוגע לדמי שכירות וועד בית, הכל ידפוק כמו שעון בצורה הטובה והיעילה ביותר ובכך למקסם את יעילות התפקוד של המבנה, כמובן בשירות אדיב ומסביר פנים לכל העוברים.

מהרו ליצור עמנו קשר ונשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ!

נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ ללא עלות, על מנת שנוכל להתאים עבורכם את השירות שאתם צריכים ובכך להבטיח לעצמכם את ניהול הנכס האחראי, האמין והחסכוני והטוב ביותר!

/ 5.

מאמרים שעשויים לעניין אותך
אחזקת מבנים בנס ציונה

אחזקת מבנים בנס ציונה

אם גם אתם מחפשים אחזקת מבנים בנס ציונה – הגעתם למקום הנכון. חברת גוסקוב ניהול ואחזקת מבנים בע"מ היא החברה המובילה בישראל באחזקת מבנים, שעם

קרא עוד »
דילוג לתוכן